PartyPoker

PartyPoker

PartyPoker

PartyPoker

Partypoker.com

88/100

Party Poker är ett online poker rum som erbjuder poker av världsklass. Den som vill förbättra sitt pokerspel genom gott motstånd och turneringar bör prova Party Poker. Nybörjare borde också ta en titt på detta poker rum eftersom det ger utrymme till alla nivåer att avansera och njuta av poker. En skola för nybörjare erbjuds och dessutom kan turneringar och världshändelser inom poker följas i Partypokers TV. Det är svårt att hitta någon anledning till att inte prova detta poker rum då det möjligen är det bästa som erbjuds online.

Besöker du PartyPoker här och använder vår bonuskod: SVENSK500 så får du en unik bonus på 100% upp till $500.

Spela Nu Besök

icon Plus

• Chans att nå världseliten
  • Många turneringar
  • Stora vinstsummor

icon Minus

• Inte så många bonuserbjudanden

Spel

För att börja spela poker i Partypokers poker rum så kan man välja att ladda ner mjukvaran eller att spela direkt online i en Flash version. En nybörjare kanske känner sig mer manad att spela direkt online men om detta beror på rädsla för att en nedladdning skulle vara alltför komplicerad så bör man tänka om. Att ladda ner mjukvaran är gratis och går väldigt snabbt. Dessutom ger en nedladdning tillgång till samtliga spel och kan därför rekommenderas. Oavsett version så är grafiken mycket god och gör det lätt för spelaren att ha överblick över sitt spel.

När man väl installerat poker mjukvaran så märker man snabbt att det finns otroligt mycket att välja på. Den som följer turneringar i tidningar och på TV blir glad att se att de poker varianter som spelas i de stora sammanhangen finns representerade hos Partypoker. Texas Hold'em och Omaha poker finns givetvis att välja och en spelare kan anpassa vilket bord han väljer efter sin nivå. Partypoker är lättnavigerat vilket gör att spelare hamnar vid rätt bord och de enskilda spelen kan hålla den höga kvalitet som detta poker rum blivit känt för.

Erbjudanden

De erbjudanden som för närvarande erbjuds är inte lika lukrativa som de som tidigare var vanliga hos Partypoker. Anledningen till detta är nya regler i USA vilket är en stor del av Party Pokers kundunderlag. Det finns dock gott om fina promotions och de flesta handlar om att delta i turneringar med extra fina priser. Vad sägs om att kamma hem en plats i World Series of Poker? Flera svenskar har tagit sig in pokereliten just via dessa online satelliter och tack vare Partypoker lär det bara bli fler. Om man värvar en vän så belönas detta med extra bonus till spelkontot och den första insättningen ger en 30% bonus upp till $150. Det är dock den höga nivån på pokerspelet hos Partypoker som bör ses som det största erbjudandet. Här kan spelare från hela världen mötas och förbättra sin teknik och tävla om riktigt stora vinstbelopp.

Turneringar

Att vinna en turnering via Party Poker innebär inte bara en massa pengar. Eftersom Partypokers turneringar låter de bästa spelarna från hela världen mötas så skapas framtidens pokerstjärnor i detta poker rum. Att vinna en turnering hos Partypoker betyder således att man även vinner en stor ära och chans till att avansera ytterligare. Det finns både schemalagda turneringar och dagliga turneringar som man kan hoppa på allteftersom de startar. Det enda som krävs för dessa är att tillräckligt många spelare har satt sig vid bordet.

Spela Nu Besök