PokerStars

PokerStars

PokerStars

PokerStars

PokerStars.co

90/100

Tack vare Internet så kan man verkligen säga att poker är ett spel för alla. Det finns riktigt duktiga spelare som kanske aldrig hade kommit på tanken att spela så mycket poker om det inte vore för alla häftiga poker rum online. Det är inte bara tävling och prispengar som lockar utan också chansen att få komma med i stora landbaserade event som pågår i världens alla hörn. Poker Stars är ett poker rum som kan erbjuda allt det som en poker spelare kan tänkas söka efter. Man kan med lätthet kalla Poker Stars för ett poker rum av världsklass och kanske till och med världens bästa.

Välkomstbonus: 100% upp till $50

Spela Nu Besök

icon Plus

• Tusentals spelare alla tider på dygnet
  • Bra satellitturneringar
  • Snabb support
  • Svensk spelklient

icon Minus

• Tufft motstånd i cash games

Poker spel av alla varianter

När man har laddat ner Poker Stars mjukvara så kan man spela alla former av poker som kan tänkas. Det går att sätta sig ned vid ett bord med Texas Hold'em, Omaha, Sjukorts stötpoker, H.O.R.S.E, Razz och mer. Eftersom det är så många spelare aktiva samtidigt i detta poker rum så är det inte svårt att hitta ett bord med just den spelnivå man söker efter. Spelare från hela världen ger en spännande atmosfär och fint motstånd. Det är givetvis Texas Hold'em som drar flest spelare men med tanke på att runt 100,000 spelare är aktiva samtidigt så kan man räkna med aktivitet i alla poker varianterna.

Mjukvara som heter duga

När man spelar poker online så är grafik och effekter mycket viktiga. De får inte vara alltför djärva då det bara stör spelet men de måste också vara tillräckligt intressanta för att skapa en speciell spelmiljö. Poker Stars bjuder på grafik som är ett nöje att skåda. Spelare kan uppleva innovation och snygga spelmiljöer samtidigt som mjukvaran ser till att det hela flyter på som sig bör. Inte ens när nödvändiga uppdateringar måste laddas ner saktar takten ner vilket är ett plus. Spelare kan även räkna med hög säkerhet vad gäller utbyte av information och överföringar av kontanter.

Erbjudanden

Det finns otroligt många erbjudanden för den som väljer att spela poker hos Poker Stars. En del av dem är som direkt bonus på de pengar man sätter in men de flesta handlar om turneringar med suveräna priser. Vad sägs om att landa en plats i World Series of Poker? Poker Stars är också känt för sin söndagsturnering där minst en miljon dollar ligger i potten. Både nybörjare och trogna spelare blir belönade för sina insättningar och spel på ett mycket generöst sätt. Välkomstbonus: 100% upp till $50

Poker Stars stjärnor

Det är ett faktum att många av dagen poker stjärnor började som anonyma nybörjare på nätet för att sedan vinna en plats in en stor tävling och visa sin talang för hela världen. Många av dessa stjärnor finns idag hos Poker Stars som ett poker team som representerar detta poker rum. De reser jorden runt för att delta i stora poker evenemang och kan även ses runt borden hos Poker Stars där de gör spelet mer spännande och intressant. De påminner spelare om att vem som helst kan bli en i teamet och det särskilt genom detta fina poker rum som ger så många möjligheter till att avancera sitt spel och vinna mycket pengar.

Spela Nu Besök